KATAIFI - GRECKI DESER Z SERKIEM PHILADELPHIA


Grecki deser z ciasta kataifi z serkiem philadelphia.
Jeśli lubisz eksperymentować w kuchni i szukasz nowych smaków to musisz spróbować wypieku z ciasta kataifi z serkiem philadelphia. Ten grecki deser to prawdziwa uczta dla podniebienia który z pewnością zachwyci każdego, kto go spróbuje.
Co to jest kataifi?
Ciasto kataifi to cieniutkie niteczki ciasta filo, które po upieczeniu stają się chrupiące i złociste. W połączeniu z sekiem philadelphia powstaje niepowtarzalna kompozycja smakowa, która rozbudzi Twoje zmysły.
Jaki smak ma deser kataifi?
Pyszny i lekki w smaku, słodko - kwaskowaty. Jest mięciutki, a zarazem lekko chrupiący. Jedno jest pewne, ten deser z pewnością przyniesie Ci wiele radości i wspaniałych smakowych doznań. Ciesz się smakiem Grecji w swoim domu!

Kataifi grecki deser z serkiem philadelphia

SKŁADNIKI:
  • 3 łyżki posiekanych orzechów pistacjowych lub włoskich
  • 500 gr. ciasta kataifi (dostępne tutaj)
  • 150 gr.roztopionego masła
  • 400 gr. serka philadelphia
  • 100 ml. mleka
Syrop:
  • sok z 1/2 cytryny
  • 200 ml. wody
  • 300 gr. cukru


WYKONANIE:

Wykonanie tego deseru, krok po kroku, pokazane jest w filmiku. Zapraszam do oglądania.


Jeżeli interesuje Cię co się u mnie aktualnie dzieje, to serdecznie zapraszam  do oglądania moich vlogów na YouTube. W filmikach moich  pokazuję codzienność życia w Grecji, czyli możesz poznać mnie lepiej i zobaczyć Grecję z troszkę innej strony. Gorąco zachęcam do subskrybcji mojego kanału Grecki Świat Rity 


ZNAJDŹ MNIE na:
🎬 Moje wypieki: RITA creative
🧿 Moje vlogi: Grecki Świat Rity 
📷 Instagram: rita__creative
👫 Fanpage: RITA creative
👫 Grupa: Kreatywne Wypieki
📌 Pinterest: RITA creative
🎬 TikTok: rita.creative

Jeśli spodobał Ci się ten wpis i uważasz, że przepis jest wart uwagi, to udostępnij go w mediach społecznościowych. Dzięki!

Komentarze