MUFFINKI BANANOWE


muffinki bananowe

Muffinki o smaku bananowym to idealne małe ,,co nie co'' do poobiedniej kawki lub herbatki. 


Wykonanie przepisu pokazane jest w filmiku. Serdecznie zapraszam na film.



  Nie zapomnijcie o subskrybcji kanału Rita creative. 

MUFFINKI  BANANOWE

SKŁADNIKI:

Ciasto:

  •  banany bardzo dojrzałe (3 szt.)
  •  jajka (2 szt.)
  •  jogurt grecki (150 g)
  •  miód (4 łyżki)
  •  ekstrakt wanilii (1 łyżeczka)
  •  mąka samorosnąca (280 g) lub {280g mąki pszennej + 1 łyżeczka proszku do pieczenia}

Dodatkowo:
  •  granat (około 50 g)
  •  kandyzowana skórka z pomarańczy (około 50 g)
  •  posypka czekoladowa (około 50 g)
  •  posiekane migdały (około 50 g)
  •  lukier lub czekolada do polania muffinek (wg. uznania)

Potrzebne gadżety:


WYKONANIE:


Wykonanie tego przepisu pokazane jest też w video. Serdecznie zapraszam na film.

1.  W dużej misie rozdrabniamy banany widelcem na papkę, dodajemy jajka i mieszamy. Następnie dodajemy jogurt grecki, miód, wanilię, mąkę i mieszamy szpatułką.


2.  Masę przekładamy do foremek lub papilotek na 3/4 wysokości. Posypujemy z osobna ziarenkami granatu,  skórką kandyzowaną, posypką czekoladową i migdałami.

3.  Pieczemy w 180* C około 20 min. Każdy piekarnik inaczej piecze dlatego też zawsze przed końcem pieczenia robimy test patyczkiem.

4.  Po upieczeniu zostawiamy do ostudzenia.

5.  Muffinki polewamy lukrem lub czekoladą (wg. uznania).
Ja niektóre polałam lukrem truskawkowym.





Obserwuj RITA creative na  INSTAGRAMIE

Jeżeli interesuje Cię co się u mnie aktualnie dzieje, to serdecznie zapraszam  do oglądania moich vlogów na YouTube. W filmikach moich  pokazuję codzienność życia w Grecji, czyli możesz poznać mnie lepiej i zobaczyć Grecję z troszkę innej strony. Gorąco zachęcam do subskrybcji mojego kanału Grecki Świat Rity 


Kochani ❤ Moje wpisy na Blogu oraz filmy na YouTube udostępniam Wam za darmo. Wkładam w to dużo serca, pracy i energii. Chciałabym publikować dla Was treści lepszej jakości oraz częściej. I dlatego założyłam zrzutkę na nowy sprzęt do montażu. POMOŻECIE?
Szczegóły tu: Zrzutka dla Rity 
Za wszystkie wpłaty serdecznie dziękuję z całego serca ❤ 
Nawet jak nie wpłacicie na moją zrzutkę to przynajmniej prosiłabym o jej udostępnienie. To też jest pomoc i dużo znaczy.   Dobro powraca ❤ Dziękuję 😘

zrzutka dla rity

ZNAJDŹ MNIE:
🎬 Moje wypieki na YouTube - RITA creative
🎬 Moje vlogi na YouTube - RITA vlog
📷 Moje zdjęcia na Instagramie - rita__creative
👫 Mój Fanpage na Facebooku: RITA creative
👫 Moja Grupa KRTEATYWNE WYPIEKI
📌 Moje inspiracje na Pinterest - RITA creative






Komentarze